KONTAKTUA

FUERU KALEA, 9

01320 OION

FAMILIENTZAKO WEBGUNEA

Esteka honetan familien webgunera sartzen da.

Hemen, erregistratzeko eskuliburu labur bat deskarga daiteke, baita abisuak mugikorrean nola isilarazi ere.

DESCARGATU

ÁPEIRON. KONPETENTZIA DIGITALA

ORIENTA PROGRAMA

SAKATU ESTEKA ORIENTA PROGRAMARA JOATEKO:

ORDEZKO IRAKASLE BERRIENTZAT INFORMAZIOA

Ordezko irakasleak 08:15ean hasiko dira institutuan lanean.

JORNADA KIMU

KIMU LANERAKO ZENTROA ETA OIONEKO INSTITUTUA ELKARLANEAN

Oioneko Kimu lanerako zentroaren erabiltzaileak eta Institutuko DBH 2.mailako ikasleak elkarlanean aritu dira batera sortutako proiektu batean. Helburua ikasleak zein erabiltzaileak elkarrekin jardun eta batak zein besteak egunerokotasunean egiten dutena ezagutzea izan da, haien arteko harreman berriak sortzeko asmoarekin. Horretarako, bi jarduera eraman dituzte aurrera, bata Kimuko kideek eta bestea institutuko ikasleek antolatu dutena.

Maiatzak 14an herritik zehar ibili ziren, Kimuko erabiltzaileek prestatutako ginkana bat aurrera eramaten. Oso jarduera polita izan zen, herriko leku anitzetan proba eta pista desberdinak egin behar izan zituztelarik. Ikasleak gustura aritu ziren jolas hauek burutzen, eta kimukoek oso ondo antolatu zuten jarduera.

Hurrengo jarduera maiatzak 21ean egin zuten, oraingo honetan ikasleek prestatu dituzten herri kiroletako probetara jolasten aritu zirelarik. Ekintza hau Oiongo kirol instalakuntzetan egin zuten, han topatu daiteken frontoian. Bertan, herri kirol desberdinak probatu ahal izan zituzten; besteak beste, sokatira, txingak, giza proba, lokotxak eta zaku eramatea.

Kimuko lehiakideek aktiboki parte hartu zuten ikasleekin batera, eta oso giro polita egon zen frontoian.

Topaketa hauek oso positiboak izan dira inklusioa sustatzeko baita enpatia eta lankidetza lantzeko ere.

EL CENTRO OCUPACIONAL KIMU Y EL INSTITUTO DE OYÓN EN COLABORACIÓN

Las personas usuarias del centro ocupacional Kimu de Oyón y alumnos de 2º de ESO del Instituto han colaborado en un proyecto creado conjuntamente. El objetivo ha sido que tanto el alumnado como las personas usuarias se relacionen y conozcan lo que hacen los unos y los otros en el día a día, con la intención de crear nuevas relaciones. Para ello hemos llevado a cabo dos actividades, una organizada por los miembros de Kimu y otra por el alumnado del instituto.

El 14 de mayo recorrimos el pueblo llevando a cabo una gincana preparada por los usuarios de Kimu. Fue una actividad muy bonita, con pruebas y pistas diferentes en diversas zonas del pueblo. El alumnado estuvo muy a gusto en la realización de estos juegos y las personas usuarias organizaron muy bien la actividad.

La siguiente actividad la realizamos el 21 de mayo, en esta ocasión jugando a las pruebas de herri kirolak que prepararon los alumnos. Esta actividad se llevó a cabo en las instalaciones deportivas de Oyón, en el frontón que podemos encontrar. Allí pudimos probar diferentes deportes populares como sokatira, txingas, giza proba, lokotxas y zaku eramatea.

Las personas usuarias de Kimu participaron activamente junto a los escolares, y hubo un ambiente muy bonito en el frontón.

Estos encuentros han sido muy positivos para fomentar la inclusión y para trabajar la empatía y la cooperación.

ENLACE A LA ENTREVISTA DE LA REVISTA BERBERANA

L.H.-KO ESKAINTZA INSTITUTOAN

LH-KO PROBA LIBREAK 2023/2024

L.H.-KO ONARPENA ETA MATRIKULA

Hurrengo estekan LHko onarpenari eta matrikulari buruzko informazioa dago:

OHIKO ETA EZ-OHIKO DEIALDIETAKO AZTERKETEN EGUTEGIA BERTARATUTA

Ondoko artxiboan dago ERIZAINTZAKO ZAINKETA LAGUNGARRIETAKO ERDI MAILAKO IKASLE PRESENTZIALEN proba arrunten eta ohikoen egutegia.

EGUTEGIA

BATXILERGORAKO AURREINSKRIPZIOA

Gaur hasiko da batxilergoaren aurreinskripzioa EAEn. Apirilaren 19an amaituko da. Ikastetxez edo hizkuntza-ereduz aldatu nahi duten ikasleek bakarrik egin beharko dute aurreinskripzioa, hau da, ikastetxe eta hizkuntza-eredu berean jarraitu nahi duten ikasleek ez dute ezer egin behar.
Esteka honetan dago horri buruzko informazio guztia:

KORRIKA 2024

ALDIZKARI DIGITALA

Fitxategi erantsian dago Batxilergoko 1. mailako ikasleek sortutako egunkari digitalaren lehen edizioa.

Zuen gustukoa izango delakoan eta publizitatea emango diozuelakoan, hemen dekozue esteka:

EGUNKARIA DESKARGATU

ONARPENA ETA MATRIKULAZIOA

Honekin batera doan estekan Haur, Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikasleen matrikulazioari buruzko dokumentazioa dago.

LAGUARDIAKO SAMANIEGO BHI AURKEZTEN DIZUEGU

GURE INSTITUTUA EZAGUTU NAHI DUZUE?

GURASOEN BIDEO HONI ESKER, ZENTROA IKUSI DEZAKEZUE

ETORKIZUNEKO IKASLE ETA FAMILIENTZAT,

GURE ERAKUNDEAREN ZERTZELADA BATZUK UTZIKO DIZKIZUEGU. NOLAKOA IZANGO DA?

ZUENA HILABETE BATZUETAN.

ZUEN ZAIN GAUDE!

BIDEO

ESKOLA-GARRAIORAKO ARAUAK

ESKOLA GARRAIOA ERABILTZEN DUTEN IKASLEEK ARAU HAUEK BETE BEHARKO DITUZTE:

1.- BEHAR BEZALA ESERI ETA GERRIKOA JARRI IBILBIDE OSOAN

2.- EGIN KASU OHARREI

3.- YON ECHEVESTE ARDURADUNAK EMANDAKO LEKUAN ESERTZEA. KOKALEKUA EZAGUTZEN EZ BADA, GALDETU ARDURADUN HORRI.

ARAU HAUEK BETETZEN EZ BADIRA, ZER ZEHAPEN JASO BEHAR DIRA ANTOLAKUNTZA ETA JARDUERA-ARAUDIAN EGONGO DIRA

L.H. ORIENTATZEKO GIDA

Esteka honetan duzu LHko orientazio-gida.