KONTAKTUA

FUERU KALEA, 9

01320 OION

FAMILIENTZAKO WEBGUNEA

Esteka honetan familien webgunera sartzen da.

Hemen, erregistratzeko eskuliburu labur bat deskarga daiteke, baita abisuak mugikorrean nola isilarazi ere.

DESCARGATU

ÁPEIRON. KONPETENTZIA DIGITALA

ORIENTA PROGRAMA

SAKATU ESTEKA ORIENTA PROGRAMARA JOATEKO:

PROFESORADO ADJUDICADO AL INSTITUTO CURSO 2024-2025

Comunicado a todos los profesores que os hayan adjudicado plaza en el IES Samaniego de Laguardia.

Deberéis enviar un correo electrónico a la dirección:

jefedeestudios@institutolaguardia.eu

Con los siguientes datos:

1. NOMBRE Y DOS APELLIDOS
  2. DNI
  3. ASIGNATURA Y NÚMERO DE PLAZA COCU
  4. TELÉFONO Y CORREO ELECTRÓNICO DE CONTACTO
  5. SITUACIÓN PERSONAL: BAJA MATERNAL, BAJA PATERNAL, ESPECIFICAR  SI VAIS A SOLICITAR ALGÚN TIPO DE REDUCCIÓN (FECHAS CONCRETAS Y QUÉ TIPO DE REDUCCIÓN)

¡¡¡¡¡GRACIAS!!!!!

CALENDARIO REUNIONES PRIMERA SEMANA DE SEPTIEMBRE

Libros de texto 2024-2025

LIBROS DE TEXTO 2024-2025

En el enlace se puede descargar el listado de libros de texto para el curso 2024-2025

DESCARGAR LISTADO

CARTA INICIO DE CURSO OYÓN

Estimados padres:

Nos dirigimos a Uds. con el fin de comunicarles que el próximo día 6 de septiembre, viernes, de 09:00 a 10:30 tendrá lugar la apertura del Curso Escolar 2024-2025 para los alumnos del Aulario de Oyón.

En ella se informará a los/las alumnos/as de todos los aspectos relacionados con este nuevo curso: Calendario Escolar, horario lectivo, profesorado, tutorías etc.

A los alumnos transportados se les llamará por teléfono para informarles del horario específico y medio de transporte de ese día.

Laguardia, 19 de julio de 2024

Guraso agurgarriak:

Gutun honen bidez datorren irailaren 6an, ostirala, goizeko 09:00etatik 10:30etara, Oiongo Aularioko ikasleentzat 2024-2025 ikasturteko lehenengo eskola eguna izango dela jakinarazi nahi dizuegu.

Ikasleei ikasturte berriari buruzko informazio orokorra emango diegu, hau da, egutegia, ordutegia, irakasleak, tutoretza eta abar.

Garraiatuko diren ikasleei telefonoz deituko zaie, egun honetako garraioa eta ordutegia zehazteko.

Guardia, 2024ko uztailaren 19a

EL EQUIPO DIRECTIVO/ZUZENDARITZA

CARTA INICIO DE CURSO 2024-2025 LAGUARDIA

Estimados padres:

Nos dirigimos a Uds. con el fin de comunicarles que el próximo día 6 de septiembre, viernes, de 09:30 a 11:00 h. tendrá lugar la apertura del Curso Escolar 2024-2025 para los alumnos del Instituto IES Samaniego BHI de Laguardia.

En ella se informará a los/las alumnos/as de todos los aspectos relacionados con este nuevo curso: Calendario escolar, horario lectivo, profesorado, tutorías, etc.

Adjuntamos el horario de autobuses para alumnos usuarios del Transporte Escolar.

El día de la apertura de curso, 6 de septiembre, los autobuses saldrán de cada municipio una hora más tarde del horario habitual que se les adjunta y siendo la salida del centro a las 11:00 h.

Laguardia, 19 de julio de 2024

Guraso agurgarriok:

Gutun honen bidez datorren irailaren 6an, ostirala, goizeko 09:30etik 11:00etara, Guardiako IES Samaniego BHI Institutuko ikasleentzat 2024-2025 ikasturteko lehenengo eskola eguna izango dela adierazi nahi dizuegu.

Ikasleei ikasturte berriari buruzko informazio orokorra emango zaie, hau da: egutegia, ordutegia, irakasleak, tutoretza eta abar.

Honekin batera ikasleen autobus-zerbitzuaren ordutegia doakizue.

Egun honetan, irailak 6, kontuan hartu behar duzue autobusak bidalitako ordutegian agertzen den ordua baino ordu bat beranduago aterako direla eta itzulia 11:00etan izango dela.

Guardia, 2024ko uztailaren 19a

EL EQUIPO DIRECTIVO/ZUZENDARITZA

ORDEZKO IRAKASLE BERRIENTZAT INFORMAZIOA

Ordezko irakasleak 08:15ean hasiko dira institutuan lanean.

Hurrengo estekan LHko onarpenari eta matrikulari buruzko informazioa dago:

LAGUARDIAKO SAMANIEGO BHI AURKEZTEN DIZUEGU

GURE INSTITUTUA EZAGUTU NAHI DUZUE?

GURASOEN BIDEO HONI ESKER, ZENTROA IKUSI DEZAKEZUE

ETORKIZUNEKO IKASLE ETA FAMILIENTZAT,

GURE ERAKUNDEAREN ZERTZELADA BATZUK UTZIKO DIZKIZUEGU. NOLAKOA IZANGO DA?

ZUENA HILABETE BATZUETAN.

ZUEN ZAIN GAUDE!

BIDEO

ESKOLA-GARRAIORAKO ARAUAK

ESKOLA GARRAIOA ERABILTZEN DUTEN IKASLEEK ARAU HAUEK BETE BEHARKO DITUZTE:

1.- BEHAR BEZALA ESERI ETA GERRIKOA JARRI IBILBIDE OSOAN

2.- EGIN KASU OHARREI

3.- YON ECHEVESTE ARDURADUNAK EMANDAKO LEKUAN ESERTZEA. KOKALEKUA EZAGUTZEN EZ BADA, GALDETU ARDURADUN HORRI.

ARAU HAUEK BETETZEN EZ BADIRA, ZER ZEHAPEN JASO BEHAR DIRA ANTOLAKUNTZA ETA JARDUERA-ARAUDIAN EGONGO DIRA

L.H. ORIENTATZEKO GIDA

Esteka honetan duzu LHko orientazio-gida.